Content Marketing

Mailing

Een mailing versturen: waarom doen we dat? De meeste bedrijven gebruiken mailingen voor het verstrekken van informatie. Dit kan in de vorm van een nieuwbrief of een white paper zijn.

Een voordeel voor het versturen van een mailing is dat u in korte tijd meer bezoekers kunt aantrekken op uw kanalen. Ook krijgt u meer inzicht in het gedrag van uw doelgroep. Wie openen de mailingen? Worden de mailingen helemaal gelezen? Als laatste is het gevolg van een mailing dat er een sterkere band opgebouwd wordt met de klant.

Wij kunnen helpen met het maken en creëren van content. Op die manier kunnen we uw doelgroep bereiken, informatie over brengen en zorgen dat de mailing daadwerkelijk gelezen wordt.

Remarketing

Remarketing ook wel retargeting genoemd is de meest effectieve en gerichte vorm van online adverteren. Door het doen van remarketing, benader je eerdere bezoekers van je website opnieuw met gerichte beeld-, tekst- of videoadvertenties.

Heeft u specifieke vragen over het starten van een remarketing campagne? Neem dan contact met ons op.

Bannering

Voor steeds meer ondernemers is het belangrijk om online goed zichtbaar te zijn. Dit is mogelijk via Display Advertising, ook wel online bannering. Een banner is herkenbaar, zorgt voor naamsbekendheid, mogelijkheid tot verschillende formaten en diverse targeting.

Wanneer u geen banners heeft, kunnen wij samen met u de banners ontwerpen en zo uw doelgroep bereiken. Het is ook mogelijk gebruik te maken van remarketing en hierbij banners in te zetten.

Tekstadvertentie

Doormiddel van tekstadvertenties kunt u uw product of service promoten in het Google Netwerk. Deze advertenties worden weergegeven in Google, Google Network en in het Display Netwerk.

Samen met u kunnen wij een tekstadvertentie opstellen om er zo voor te zorgen dat uw product, service of bedrijf sneller gevonden worden en bovenin in de zoekresultaten verschijnen.

Marktonderzoek

Wij kunnen voor u verschillende soorten onderzoeken houden denk hierbij aan: klanttevredenheidsonderzoek, doelgroeponderzoek, concurrentieonderzoek, intern onderzoek en extern onderzoek.

Wij kijken samen met u welk onderzoek het meest geschikt is, zodat we uw vraag zo goed en concreet mogelijk kunnen beantwoorden. Vanuit onze conclusie zullen wij een advies schrijven.