Zoekmachine optimalisatie

Search Engine Optimization (SEO)

SEO staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands ook wel zoekmachine optimalisatie. Hiervoor is het belangrijk dat de zoekmachine de website goed kan lezen en de waarde kan inschatten.

Maar wat betekent dit voor u? Wanneer uw website niet goed leesbaar is voor de zoekmachine,  wordt uw website in Google niet snel gevonden. Wij kunnen de SEO op drie manieren voor u verbeteren: door middel van content, technische optimalisatie of zoekwoord optimalisatie.

Search Engine Advertising (SEA)

Zoekmachine-adverteren (SEA) is het kopen van advertentieruimte in Google. Door boven en onder de natuurlijke zoekresultaten de advertentie te bieden op zoektermen. Dit zijn keywords, zoekwoorden of trefwoorden, wanneer hier opgezocht wordt, kan uw advertentie getoond worden.

Het voordeel van zoekmachine advertenties is dat ze gekoppeld zijn aan een zoekopdracht en dus relevant zijn voor de zoekopdracht.

Wij kunnen u helpen met een juiste Google Adwords campagne te starten en uw doelgroep te bereiken. Ook voor branding is het starten van een campagne een goede manier om het bedrijf of product onder de aandacht van de doelgroep te brengen.

Conversie optimalisatie

Conversie optimalisatie is het optimaliseren van je website op basis van je (website)bezoekersgedrag. Dit heeft veel voordelen:

  • Je kunt de gebruiksvriendelijkheid van je website optimaliseren;
  • Je leert van je bezoekers, hierdoor kunnen campagnes beter ingezet worden;
  • Zodra je je website blijft optimaliseren, heb je meer conversie en dus meer omzet uit je website;
  • En het is voor zowel B2B als B2C interessant.

Wij maken voor u een analyse uit de website en zullen aan de hand van onze bevindingen een advies uitbrengen om de conversie te verhogen.